غریبانه
غریبانه
عاشقانه های من

رهایم کن از این همه سردی و بیخیالی

بگذار کمی گرما را لمس کنم

گرمای دستی مهربان

خسته ام از بی کسی و انتظار

بیا مرا از این انتظار و جدایی رها کن

متنشو خودم نوشتم.خوشمل بود؟چون زهرا جونم گفته بود بازم از این متنا بذارم گذاشتمتا اومدم آپ کنم یه دفعه اومد



نظرات شما عزیزان:

ترانه
ساعت17:39---25 ارديبهشت 1392
مت گرم آجی جون ایول واقعا نیومده بودم

آخه درگیرم به زور میرسم وبلاگ خودم و اپ کنم خدایی دمت گرم پاسخ:دم شماهم گرم ایشالله موفق باشی نفسم


mohadese
ساعت12:21---18 ارديبهشت 1392
سلام وبت حرف نداره لینکت کردم
بازم بهم سر بزن

مرسی دوستم


رها
ساعت22:44---16 ارديبهشت 1392
سلام نگارجون بخدا همون روز اومدم اما اصلا وبت و باز نکرد شرمنده

همه ی کتنهایی ک نوشته بودی و خوندم خعلی قشنگ یود گلم من ک خیلی خوشم اومد

حتما بازم میام
پاسخ:نظرلطفته عچقم****


زهرا
ساعت23:02---14 ارديبهشت 1392
سلام عزيزم مرسي كه از نبوغ درونيت استفاده كردي و از اين پستاي خوشگل گذاشتي . راستش فكر نمي كردم انقدر حرف گوش كن باشياااا.

بوووسپاسخ:نمیدونستی؟من انقدر دختر خوبیم که نگو......


mohadese
ساعت13:31---14 ارديبهشت 1392
slm doostam webet aaliye mc k behem sar zadi

b manam baz sar bezan va age dust dashti jozve nevisandehaye weblogam bashi to nazarat pm bede hatman chun man mikham ye webloge guruhiye toop v por mokhatab ba ye alame matalebe mokhtalef besazam

montazeram

tnx


پاسخ:چشم گلم


رها
ساعت14:20---4 ارديبهشت 1392
عطر جديدت مبارك

تنت بوي هم آغوشي با غريبه را بيداد ميكند






پاسخ:سلاااااااااااااااااااااااااام رها جونم!بالاخره اومدی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, | 12:37 | نگارمجیدی |
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.تنها چیزی که میتونم بگم اینه که اینجا تنها جاییه که حرف دلم را راحت میتونم بزنم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس negar77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 341
بازدید کل : 80820
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 195
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ